onsdag 4 januari 2012

Cookie Pops

Upplagd av Mamasnest kl. 10:39
Igår bakade jag cookie pops. Jag gjorde två olika smaker och vilka som var godast var vi inte helt överens om här hemma så jag antar att båda var goda.





Dessa är hur enkla att göra som helst! Ta ett paket Ballerina kakor, eller andra kakor med fyllning. Kör dem i matberedaren tills de är helt söndersmulade. Blanda i 50 gram Philadelphiaost och rulla till bollar. Smält choklad, doppa pinnen i chokladen och tryck in i bollen, frys i 10 min. Ta ut de lätt frysta bollarna ut frysen och doppa i choklad eller candymelts, dekorera snabbt med strössel eller annat.

Min favorit var de med Ballerina kladdkaka.

2 kommentarer on "Cookie Pops"

Ida Therese on 22 oktober 2012 kl. 21:07 sa...

super goda! tack för tipset!

Mamasnest on 22 oktober 2012 kl. 21:17 sa...

Kul att du provade! :-)

Skicka en kommentar

 

Mamasnest Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez