tisdag 21 juni 2011

Rainbow-cupcakes med Angel feather frosting

Upplagd av Mamasnest kl. 20:09
Idag har jag bakat till lillans kalas på dagis imorgon. Det blev rainbow cupcakes med angel feather frosting.

Ibland har man tur, jag behövde 200 g smör till bakningen och den här smörklumpen hade jag hemma:



Färgandet tar lite tid. Jag använder endast pastafärger eftersom de ger bättre färg:



De ser inte så aptitliga ut, tur att man har frosting på dem:



Jag fick hjälp att slicka de 5 bunkarna:



Frostingen blev lite lös, men mitt tålamod tog slut efter 20 minuters vispning...



Lite psykadeliskt så där:



Receptet på frostingen hittar ni här.

0 kommentarer on "Rainbow-cupcakes med Angel feather frosting"

Skicka en kommentar

 

Mamasnest Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez